Skip to main content
ΜΑΡΙΑ ΓΑΒΑΛΑ

Κείμενα για τον κινηματογράφο

Χαρτογραφώντας έναν άλλο πλανήτη – για την ταινία «Χειμερία νάρκη» του Νουρί Μπιλγκέ Τσεϊλάν

23/03/2018

Μαγική πραγματικότητα – για την ταινία «Ο χορός της πραγματικότητας» (2013) του Αλεχάντρο Χοδορόφσκι

21/03/2018

Η δύσμοιρη Μαρί και η καλότυχη Αν

21/03/2018

Το εγκώμιο της ελευθερίας και της αθωότητας – Ξαναβλέποντας τις ταινίες του Ζορζ Φρανζί με το μάτι του σήμερα

21/03/2018

Η επιθυμία για συμφιλίωση και αγάπη – για την ταινία «Καλά Χριστούγεννα Κύριε Λόρενς» (1983) του Ναγκίσα Όσιμα

21/03/2018

Από το ηλιοβασίλεμα στο έρεβος – για την ταινία «Δύση Ηλίου» (2018) του László Nemes

27/01/2018

Ένα σχόλιο για την ταινία «Κλέφτες καταστημάτων» (2018) του Hirokazu Kore-eda

27/01/2018

Από πόλεμο σε πόλεμο – για την ταινία «Ψυχρός πόλεμος» (2018) του Πάβελ Παβλικόφσκι

27/01/2018

Για το «Μια γλυκιά γυναίκα» (Krotkaya)

του Sergei Loznitsa | 2017

Τo τίμημα της διαφορετικότητας – για την ταινία «Μια νέα γυναίκα» (2017) της Λεονόρ Σεράιγ

30/01/2017

Σχόλιο για την ταινία «Η τύχη» (1987) του Κριστόφ Κισλόφσκι

30/01/2017

Για την ταινία «The rider» (2017) της Chloé Zhao

29/01/2017

Το πεπρωμένο και η ουτοπία – για την ταινία «Mεκτούβ, Αγάπη μου» (2017) του Abdellatif Kechiche

28/01/2017

Ένα σχόλιο για την ταινία «Γυναίκες που περάσατε από δω» (2017) του Σταύρου Τσιώλη

27/01/2017

Η θυσία ενός Παιδιού και η τραγωδία των Άλλων -για την ταινία «Χωρίς αγάπη» (2017) του Αντρέι Σβιαγκίντσεφ.

27/01/2017

Τα άυλα και τα αισθητά νήματα – για την «Αόρατη κλωστή» (2017) του Πολ Τόμας Άντερσον

27/01/2017

Το φάντασμα της αμερικάνικης ελευθερίας – για το «American honey»

της Andrea Arnold | 2016

Σχόλιο για το «Certain Women» (2016) της Kelly Reichardt

28/01/2016

Δύσκολη Ελευθερία: σκόρπιες σκέψεις για την ταινία «Το Μέλλον» (2016) της Μία-Χάνσεν Λοβ

27/01/2016

Ο αινιγματικός σωσίας – για την ταινία «Toni Erdmann» (2016) της Maren Ade

27/01/2016

H ζωή μετά τον θάνατο – για το «Frantz» (2016) του Φρανσουά Οζόν

27/01/2016

Η οικονομία των σωμάτων – για τις ταινίες «Ηνωμένες Πολιτείες της Αγάπης» (2016) του Tomasz Wasilewski και «Όταν τελειώσει ο έρωτας» (2016) του Joachim Lafosse

27/01/2016

Το ταξί-σινεμά και η διακριτή ευφυΐα των Ιρανών – ένα σχόλιο για το «Ταξί» (2015) του Τζαφάρ Παναχί

26/01/2016

Η γοητεία του να περπατάς στα σύννεφα – για την ταινία «Ο τέλειος γάμος» (1982) του Ερίκ Ρομέρ

07/10/2015

Η Τσεμιλέ (Cemile) – Σχετικά με την ταινία «Κάποτε στην Ανατολία» (2011) του Νουρί Μπιλγκέ Τσεϊλάν.

11/03/2015

Η στρατηγική του θηρίου – για την ταινία «Λεβιάθαν» (2014) του Αντρέι Σβιάγκιντσεφ

25/02/2015

Το οικείο και το ξένο: μια αλληγορία περί ηθικής – για τον «Λευκό θεό» (2014) του Κορνέλ Μουντρούτσο

05/01/2015

Ο καθένας πεθαίνει μόνος του – Για την ταινία «Τρελή αγάπη» (2014) της Jessica Hausner

23/03/2014

Η άγνωστη γλώσσα – για την ταινία «Η φυλή» (2014) του Μίροσλαβ Σλαμποσπίτσκιι

20/03/2014

Σχετικά με δύο ταινίες των αδελφών Νταρντέν: «Ροζέτα» (1999) και «Δύο ημέρες, μία νύχτα» (2014)

18/02/2014

Από τον Ξένο του Αλμπέρ Καμύ, στους περιπλανώμενους του Τζον Φορντ – Για την ταινία «Μακριά από τους ανθρώπους» (2014) του David Oelhoffen

30/01/2014

Για την ταινία «Κινήσεις στο σκοτάδι» (2013) της Kelly Reichardt

29/01/2013

Για την ταινία «Δεν έχετε δει τίποτα ακόμη» (2013) του Alain Resnais

29/01/2013

Σχόλιο για την ταινία «Camille Claudel, 1915» (2013) του Μπρυνό Ντυμόν

29/01/2013

Σχόλιο για την ταινία «Tabu» (2012) του Miguel Gomes

29/01/2012

Μαρία Γαβαλά
mariasgavala@yahoo.com
Web design by CALEIGH
© 2024